27 Haziran 2014 Cuma

Kitap Yorumu: Dönüşüm Serisi 1/ Serseri - Rachel Vincent



Kitap Adı: Serseri
Özgün Adı: Stray
Yazar: Rachel Vincent
Seri: Dönüşüm
Tür: Paranormal- Romance, Adult
Yayınevi: Pegasus Yayınevi
Sayfa Sayısı: 495


Arka Kapak Yazısı:

Tepeden tırnağa Amerikalı bir yüksek lisans öğrencisi gibi görünüyorum. Ama ben kedi adam soyundanım; isteyince kocaman bir kediye dönüşebiliyorum. İki farklı dünyam var.

Ailem ve Gurur sürüm benim için planlar yaptıysa da, türümün devamını getirmem adına yapılan bütün bu baskılardan kaçtım ve kendime normal bir hayat kurdum. Ta ki o Serseri'nin saldırdığı geceye kadar.

Serseriler hakkında uyarılmıştım; bunlar, devamlı benim gibi çekici, dişi ve doğurgan kediler arayan, Gurur sürülerine bağlı olmayan kedi adamlardı. Ben karşıma çıkanla baş edebilmiştim, ama sonradan iki bekâr hemcinsimin ortadan kaybolduğunu öğrendim.

Gurur sürümün beni geri çağırması için bu tehlike sinyali yeterliydi Güya bu kendi güvenliğim içindi. Ya, tabii. Ama ben uysal bir yavru kedi değilim. Arkadaşlarımı bulmak için karşıma her ne ya da her kim çıkarsa çıksın üstesinden geleceğim. Kollayın kendinizi, Serseriler… çünkü keskin pençelerim var ve onları kullanmaktan çekinmem.

"Etkileyici ve heyecanlı, karanlık ve unutulmaz. Serseri mutlaka okunmalı. Baştan sona bayılacaksınız." 
-Gena Showalter

"Roman kahramanına ve aksiyona bayıldım. Serinin bir sonraki kitabını okumayı dört gözle bekleyeceksiniz."
-Charlaine Harris



 Pekala uzun zamandır tur kitapları dışında kitap okumayan ben *ki 60 kitaplık okunması gerekenler listesi var* yeniden kitaplarıma geri döndüm. Aynı zamanda paranormal kitaplarıma da geri döndüm. Hepsi bu kitap sayesinde. Alışveriş çılgınlığına girmişken sevgili İrem ve de Merve'm ile Beşiktaş'ı turluyorduk ve de kitapçıya girmeye karar verdik. Çalışanlar kitapları görünce yüzümüzde oluşan ışıktan dolayı bizi indirime soktukları kitapların yanına gönderdiler. Ben arkadan geliyordum kii *9,90'lık bölümde* bir mavilik gözüme çarptı. Merve ile yaklaşık iki hafta aradığımız kitabı bulmuştum *neyse ki Merve görmedi bizde bir kural var ilk kim görürse onundur* Merve'nin üstünden uçarak kitabı aldım. *Merve hala bana kızgın* Her neyse sonuçta Serseri artık benim. Ve de kitabın konusuna geçiyorum.
  Faythe, özgürlüğüne düşkün bir KEDİ. Bu dönüşüm serisi normallerinden daha farklı. Kurt adamlara alışığız peki ya Kedi adamlara? Kesinlikle kedileri daha çok severim. *bütün hayvanları severim ama kedilerin ayrı bir yeri vardır bende* Bu yüzden bu seri favorilerimin arasına giriş yaptı. Pek çok paranormal romanda baş roldeki kızın aptal aşık olmasına ve sürekli korunma ihtiyacı duymasına alışkın olan ben Faythe'nin ilk bölümde yaptığı performanstan ölesiye etkilendim. Kimseye ihtiyacı olmadığını kanıtladı gözümde ama o bir dişi kedi. Dişi kedi adamların olması *safkanlar için konuşuyorum henüz  tırmalama virüsü hakkında pek bilgim yok* en güçlü Gurur Sürüsü liderleri için bile zordur. Genelde olduklarında sadece bir tane olurlar ki bu özellik onları önemli kılar. Son sekiz dişiden birisi kaçırılınca otomatik olarak Faythe kendi Gurur Sürüsüne geri çağrılıyor. En başta da söylediğim gibi o özgürlüğüne düşkün bir kedi ve önce direniyor ama en sonunda gitmek zorunda kalıyor ki onu geri götürme ayrıcalığı Marc'a ait. Marc ve Faythe'nin bir geçmişleri var. Bunu kitabı okurken pekala görebilirsiniz ama bir ipucu çok ateşliler.

  Ah hayır yandaki resimdeki gibi insana benzeyen bir şeye dönüşmüyorlar *ayrıca bu dönüşümleri çıplak olarak gerçekleştiriyorlar* onlar kocaman siyah kediler. Ve kesinlikle dört ayak üzerindeler. Bir kediye göre kocaman vücutları var hatırladığım kadarıyla Marc kuyruğuyla beraber 2 metreydi. Tabii kitabın sevmediğim tarafları yok değil. Özellikle Faythe'nin kaltakça *tabir için özür dilerim* tavırları beni sinir etti *BİR KARAR VER YAHU MARC MI YOKSA JACE Mİ?* Jace ise başka bir arkadaşımız. *Böyle çok erkek yakışıklı erkek olan serileri severim ki Dönüşümde bol bol erkek kedi var :)* Kızımız kitabın sonunda bir karara varıyor merak etmeyin.

  Benim yorumuma gelirsek kesinlikle muhteşemdi. Çok sevdim. Uzun zamandır hasretini çektiğim aksiyona kavuştum. Ayrıca dönüşüm sahneleri beni benden aldı. Bir ara acaba yazar da bir Kedi adam olabilir mi diye düşünmedim değil yani. Sonuç olarak cidden alma imkanınız varsa koşarak gidin. Serseri bir numara. Yakında kaçağı da okuyup geleceğim. Hepiniz öpüldünüz. XOXO Bu arada I AM BACK BİTCHEESS!!!!
Sakinim.
kitabın bir bölümü vardı ki yediğimi yutamadım 


Puan:5/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder