10 Şubat 2015 Salı

Kitap Yorumu - Etkinlik : Geek Kız 2 *Aklı Havada* - Holly Smale


Geçenlerde turunu düzenlediğimiz Geek Kız'ın ikinci kitabının yorumuyla sizlerleyiz. İlk kitabı okumayanlar için spoilerlar vardır belirtmiş olayım. Ve Geek Kız yorumum burada. Şimdi ise sizleri yorumum ve çekilişe doğru alalım.





Kitap Adı: Geek Kız
Özgün Adı: Geek Girl
Seri: Los Angeles Kızı (#2)
Yazar: Holly Smale
Tür: Genç Yetişkin
Yayınevi: Eksik Parça Yayınları
Sayfa Sayısı: 446


Arka Kapak Yazısı:

Ben Harriet Manners ve ben hâlâ bir geek’im. 

Karaoke kelimesinin solistsiz orkestra anlamına geldiğini,
Astronotların Uranüs’te bazen gökten elmas yağdığını keşfettiklerini,
Bir ahtapotun üç kalbi olduğunu,
Mide asidinin çinkoyu eritebilecek kadar güçlü olduğunu,
Sabahları boyumuzun akşamki boyumuza göre kabaca bir santimetre daha uzun olduğunu,
Oyuncak ayıların gerçek ayılardan daha çok insanı öldürdüğünü biliyorum.

Aynı zamanda bu bilgilerin modellik kariyerime hiçbir faydası olmadığını da biliyorum. Tam anlamıyla ayvayı yedim!




 Severek okuduğum Geek Kız'dan sonra heyecanla beklediğim bir kitaptı. Geek Kız'ı baya sevmiştim. Bunun nedeni Harriet ile aramda bir çok benzerlik olması olabilir tabii. Ve birde ilk okuduğum zamanda haremime girmeyi başarabilen Nick'in *Aslan Çocuk* de bu konuda çokça faydası var.



 İlk kitabın sonunda nihayet sevgili olabilen Nick ve Harriet için çok sevinmiştim ve de bu kitapta en çok merak ettiğim yerler Nick ve Harriet sahneleriydi. Fakat saçma bir şekilde kitabın ilk başında Nick ve Harriet'ın ayrılmış olduklarını gördük. Resmen hayal kırıklığına uğramıştım.


Ve tabikide Harriet'ın başına gelenler bu kadar değil. Hala bir model olan sevgili Harriet hala bir Geek. Moda çekimlerinde bile ders çalışarak ünvanını hiç bir şekilde kaybetmeye meyilli değil. Annabel hamile ve bu Harriet'ın daha doğmamış bir miniği kıskanmasına yol açıyor. Ve tabiki her şeyi planlıyor. Ama planları maalesef yerine gelemiyor. Harika bir yaz planladıktan sonra her şey tepetaklak oluyor ve Harriet kendini Bunty *büyük annesi* ile Japonya'da buluyor.

 Tokyo için inanılmaz heyecanlı olan Harriet *çünkü Tokyo Geekliğin Mekke'sidir* için işler hiç iyi gitmiyor. Ne zaman gitti ki? Ah tabi birde Nick meselesi var tabii...



Kitap çabuk okunuyor, akıcı, dili çok güzel ve komik. Bu seriyi ve yazarı seviyoruum. Umarım ikinci kitaba kavuştuğumuz hızda üçüncü kitaba da kavuşuruz. Katkıları için Eksik Parça Yayınları'na sevgilerimi iletiyorum. Ve sizleri çekilişe doğru alıyorum.


a Rafflecopter giveaway

15 yorum:

  1. bir kitap aşığı olarak sizi tesadüfen buldum. çok başarılı bir blog olmuş elinize sağlık. amatör olarak yaptığınız bu blogdan para kazanmak isterseniz lütfen irtibat kurun. saygılar.
    tuncmert1515@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. While encountering any errors in Bitfinex, users get panic and look for the solutions. Due to less technical information, users are unable to remove the errors from the roots. In order to fix all the types of errors and flaws, you can directly speak to the well-elite professionals by dialing Bitfinex Helpline NumberAT-1888-764-0492 which is available all day and night and users can contact them as per their convenience.
    More visit Site:-https://www.cryptophonesupport.com/exchange/Bitfinex/

    YanıtlaSil
  3. Blogunun teması çok cici. *-*
    Daha önce okumadığım türde bir kitap. Belki bir şans veririm. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. https://serikurye.net/kurye-fiyatlari

    YanıtlaSil